با تو

متن مرتبط با «خودبین» در سایت با تو نوشته شده است

آدم های خودبین

  • نیلوبلاگ

    آدمهایی هستند که جلوتر از نوک دماغشون رو نمیبینند حالا چرا و برای چی ، خدا عالمه اماااااا، همین آدم ها که ادعای خدایی دارن و سواد به رخ میکشن واقعا جای تاسف داره که فرق بین خیاط را با طراحی دوخت اونم در سطح کارشناسی ارشد رو متوجه نمیشن.منم اصراری بر دانستنشان ندارم زیرا هیچ ادعایی در زمینه ی تحصیلاتم ندارم اما از قدیم گفتند از کوزه آن ترواد که درونش هست دیگه خودتون بگیرید مطلب رو. اما به قول دوست عزیزم بانوی مهربان رویا خانم، سواد به مدرک نیست و من دلیلی ندیدم تا مدارکم رو در پروفایلم جار بزنم ا...

    ادامه مطلب